Black, taste your darkest instict!

Ξεχωρίζει για τις γεύσεις και την ποιότητά του, το ζαχαροπλαστείο Black, στην πόλη μας.

Το ζαχαροπλαστείο "Black patisserie", εδώ και μια δεκαετία ξεχωρίζει στην πόλη, για την ποιότητα των υλικών αλλά και τη φρεσκάδα των γλυκών και των παγωτών του. Για το εγχείρημα αυτό, μας μίλησε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, Νίκος Μανιφάβας.

-Νίκο, πότε ιδρύθηκε η εταιρία και πώς συνελήφθη η ιδέα μιας τέτοιας επιχείρησης;

- Η εταιρία μας, Black Patisserie, ιδρύθηκε το 2011 αξιοποιώντας μια προϋπάρχουσα εμπειρία στο χώρο της ζαχαροπλαστικής. Θεώρησα ότι όφειλα, στο καταναλωτικό κοινό, να προσφέρω μια υψηλής αισθητικής και ποιότητας απόλαυση, που θα προερχόταν από αναγνωρισμένους και καταξιωμένους στο χώρο, pastry chefs, καλύπτοντας, θεωρώ, ένα κενό σε αυτό τον τομέα, καθώς ένιωθα πως πέρα από την παραδοσιακή και σχεδόν πανομοιότυπη ζαχαροπλαστική, το κοινό επιζητούσε κάτι πιο εκλεπτυσμένο και ξεχωριστό.

- Που δραστηριοποιείται η εταιρία;

- Σήμερα, η εταιρία μας διαθέτει δύο υποκαταστήματα, και αντίστοιχα εργαστήρια, σε Άρτα και Ιωάννινα, ενώ συνεργάζεται με gourmet εστιατόρια και ξενοδοχεία 5 αστέρων, παρέχοντας τα a la carte γλυκά και παγωτά της. Επίσης, έχουμε τη χαρά και ταυτόχρονα την τιμή να εξάγουμε τα προϊόντα μας, στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα στο Μόναχο της Γερμανίας, μια περιοχή, που όπως ίσως γνωρίζετε, θεωρείται από τις πιο απαιτητικές της χώρας. Τα γλυκά μας πωλούνται και σε άλλα σημεία σε όλη την Ελλάδα, από συνεργάτες μας, και αυτό μας δίνει μια ζωηρή ανατροφοδότηση να συνεχίσουμε, με το ίδιο και μεγαλύτερο πάθος, για ακόμα υψηλότερους στόχους. Ευελπιστούμε ότι στη διάρκεια του 2021-2022, θα αποκτήσουμε δύο  νέα υποκαταστήματα. Αξίζει να τονίσω, ότι τα εργαστήρια μας, διαθέτουν υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμό (φωτό), και τα προϊόντα μας αναλυτική ταυτότητα των συστατικών τους.

- Ποιο το μυστικό της επιτυχίας;

- Το μυστικό της μέχρι τώρα πορείας μας, θεωρώ πως είναι οι πρώτες ύλες μας, το μεράκι, η σκληρή δουλειά, η διαρκής ανανέωση, ο συνεχής ποιοτικός έλεγχος και η εμπειρία μας. Πιστεύω ότι ιδιαίτερα σε αυτές τις συνθήκες, δε μας επιτρέπεται ο εφησυχασμός, γι' αυτό μελετάμε τις υπάρχουσες ανάγκες, θέτουμε στόχους και προσπαθούμε διαρκώς για το καλύτερο. Το αποτελεσματικότερο marketing και η επιτυχημένη για εμάς, διαφήμιση, είναι ευαρέσκεια των πελατών και των συνεργατών μας. Σας ευχαριστώ πολύ!

Μοιράσου: